Ahoooj! Vítá Vás Christine xx

17:25

Ahoooj!

Ještě jednou Vás chci přivítat na blogu Colours Of Life. Já vím, že Kája už Vás přivítala, ale já jsem Vás také chtěla přivítat.
O našem blogu, o čem budeme psát a o Káji už něco víte, ale je čas abych se Vám představila i já!

Jmenuji se Kristýna, jak už Kája zmínila. Je mi 14 let, a bydlím v rodinném domě v malé vesnici, blízko Ostravy. Žiji s rodiči a starší sestrou, ale také i s babičkou.
Zajímám se o módu, cestování, jazyky. Ráda zpívám, tančím, cestuji, poznávám nové lidi a mnohem víc.
Chtěla bych se dostat na Jazykové gymnázium a poté se stát moderátorkou...
Mým snem je umět perfektně anglicky, německy a francouzsky, odstěhovat se do Anglie a tam také vystudovat školu. Ale hlavně být zdravá, šťastná a mít zdravou rodinu! :)

Jak už napsala Karol, tohle je jen začátek a časem se toho dozvíte mnohem víc! :)

Ještě se nám představí Verča a poté už se rozpovídáme o beauty a fashion! A věřte, že se máte na co těšit!!! :)
Já se s vámi pro dnešek loučím, přeji krásný zbytek dne a těším se na vás u dalšího článku, který bude o ... To je překvapení!!! :))

Mějte se krásně. :) Zatím! :)
Christine xx

You Might Also Like

0 komentářů

Používá technologii služby Blogger.