EOS vs. Baby Lips

23:03

Ahoj, je zde další článek a dnes Vám napíšu můj názor na balzámy EOS a Baby Lips. Pusťme se do toho.

Jako první bych tady chtěla napsat něco o balzámech celkově. Možná si říkáte, že není možné soudit balzámy už jen z toho důvodu, protože například každý má jiný tvar. Ono to není úplná pravda, protože i balzámy EOS už mají své balzámy v tyčince. 






Proč jsem si vybrala zrovna tyto dva balzámy? Osobně si myslím, že tyto dva druhy balzámů všichni znají a také, protože je mám doma, takže mužů soudit z vlastní zkušenosti. 


 Ale teď už se pojďme podívat na jednotlivé balzámy.



 Začnu Baby Lips.



Baby Lips

Baby Lips mam jen jeden, jelikož jsem ho moc nepoužívala, tak jsem si řekla, že by bylo zbytečné kupovat si další, když jsem nespotřebovala ještě ani ten první a věděla jsem, že ho stejně nebudu používat.
 Baby Lips už mám dlouho, jelikož hned když přišel do ČR tak jsme si ho s kamarádkou koupily. Nevím jak dlouho už to je, ale myslím, že tak půl roku určitě. 




Já mám tedy Baby Lips - Cherry me. 

Jsem s ním spokojená, ale trošku mě někdy zlobí to, že barví. Ale jindy je ovšem výhoda. Zvýrazní to vaše ústa a někdy to přijde vhod. 
Krásně voní! Kdo má doma, tak určitě bude souhlasit. Vůně se mi strašně líbí.
Cena - další věc, která Vás  možná zajímá úplně nejvíc. Baby Lips jsem si kupovala v DM a stál myslím, že nějakých 60 Kč. Což si myslím, že je to celkem dobrá cena. 
Konzistence - podle mě má Baby Lips velmi dobrou konzistenci, je krémová, takže pro mě perfektní.
Další věc. kterou bych chtěla zmínit je výdrž nebo trvanlivost na ústech. Netuším, jak bych to měla vysvětlit proto zkráceně, pro ty, kdo stále nechápe co myslím, tak je to to, jak dlouho vydrží na rtech. Baby Lips vydrží opravdu dlouho, myslím, že zhruba 8 hodin.

Pokud bychom hodnotili na hvězdičky, pravděpodobně bych dala asi 3,5 hvězdičky. Proč? Není to totiž úplně můj vysněný balzám, proto si nechám ještě "rezervu" a dávám 3,5 hvězdičky.





EOS - Passion Fruit






EOS mám vcelku jen chvílí. Zhruba asi dva týdny. Mám ho dovezený z Německa. Zařizovala mi to kamarádka.
S balzámem EOS jsem také prozatím spokojená. Na rozdíl od Baby Lips jsem opravdu ráda, že nebarví. Myslím, že chápete, protože už jen proto, že kdyby barvil, tak bychom ho vždy všichni měli všude okolo rtů.
Tak jako Baby Lips, podle mě krásně voní. Opravdu tu vůni miluji.
Cena - jak už jsem zmiňovala, zařizovala mi to kamarádka a je dovezený z Německa. Vyšlo mě to levněji, protože kamarádka objednávala více lidem, takže tento EOS balzám mě stál 100 Kč i s poštovným. Což myslím, že je lepší než když to koupíte tady v ČR a máte to za 130 Kč (přibližně)  + ještě poštovné. 
Konzistence - na konzistenci EOS mám stejný názor jako u BL. Krémová= perfektní.
Trvanlivost na ústech - tady mě to trošku zklamalo. Nevydrží na rtech tak dlouho jako BL, ale podle mě lépe hydratuje.

Pokud opět půjdeme hodnotit hvězdičkami, tak zde bych dala 4 hvězdičky. Trvanlivost mě sice zklamala, ale jinak jsem opravdu spokojená. 



Doufám, že se Vám tento článek líbil a těším se na vaši odezvu.

Krásný večer.
Christine xx.


You Might Also Like

6 komentářů

  1. Mám opačný názor - u mě Eos rozhodně vydrží na rtech mnohem déle než Baby lips. Ale podle mě je to tím, že každému vyhovuje něco jiného ... :)

    World-of-christinia.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to asi záleží na každém, jak to má. Abych řekla pravdu EOS mám raději, ale podle mě opravdu Baby Lips vydrží déle. :))

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Tak každý to má jinak, já rozhodně volím EOS .. :)

      Vymazat
  3. Já mám taky oba doma a jsem spokojena s oběma se asi Eos je o něco lepší podle mě. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme se shodli! :-) máme stejný názor! :-))

      Vymazat

Používá technologii služby Blogger.