Papírová města

18:49

Zdravím Vás přátelé....
Omlouvám se za větší neaktivitu.
Dnes bych se s Vámi chtěla podělit o filmu Papírová města, který přišel nedávno do kin. Pokud jste četli knihu, zajisté mi dáte za pravdu, že mnoho pasáží je vynechaných. Papírová města jsou pro mne ale něco jako klasická romantika s várkou dobrodružství, kterou já miluji. Dokonalost filmu pro mne byla ale v hlavní roli, kterou ztvárnila Cara Delevigne. Můj vzor. Charismatická modelka se záhadnou jiskrou v oku. Příběh, který otřásá světem stejně jako tehdy Hvězdy nám nepřály. Chtěla bych vědět vaše názory na film a role v něm. Já jsem se u filmu  smála, ale ke konci bohužel i plakala, ale to je o mě známé, jelikož jsem velice přecitlivělý člověk. Láska samozřejmě nesměla chybět. Ochchch jak já to miluji. První věcí je, že John Green do toho dává určitou zvláštnost a záhadu, ale na druhou stranu, tam najdu vždy odlehčení a přirozenost. Tento film mě zkrátka dostal, ale chápu, že to nemusí být šálek čaje každého.  :-)

S přáním krásného dne opět odjíždím....

Mějte se :-)
Vaše Karolína :-)

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Tiež som bola na Peper Towns :) Spolubloger (kamarát) o tom písal celý článok :) Podľa m§a to bol skvelý film a aj sa mi celkom páčilo aký bol ten koniec - že ho zmenili.
    + jéééé :) som prvý pravidelný čitateľ. Určite sa tu zastavím častejšie :) máš krásny dizajn :3 taký úžasne jednoduchý

    booklovers-world.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U konce jsem si plakala. :-) ...Děkujeme moc !!! Budeme rády!

      Vymazat
  2. Já musím přiznat, že nemám ráda Johna Greena a jeho knihy mi přijdou stále stejné. Trošku jiné postavy, trošku jiný příběh, ale stále stejné. Jedinou knihu, kterou se od něj chystám číst je Hledání Aljašky. Ovšem tvůj názor ti neberu. A filmu taktéž musím pochválit výběr hlavní hrdinky a to Cary. Miluji tu herečku. :)

    http://gabux-creativity.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý na to má jiný názor a já jsem ráda, že to vidíš i jinak :-) ...Cara je nejlepší ! :)

      Vymazat

Používá technologii služby Blogger.