Motivační článek

14:39

Dnes z trochu jiného soudku než je móda, ale pevně doufám, že i tento článek vám něco do života dá. 




Motivační článek  ???

Mnoho lidí v dnešní době jsou odsuzováni, kvůli vzhledu, stylu oblékání, chování, náboženskému vyznání nebo jen proto, že nejsou jako ostatní. Těmto lidem bych chtěla vzkázat jedno. NEBOJTE SE !!!! Když se rozhlédneme kolem sebe, uvidíme plno lidí, kteří mají sebevědomí až moc a naopak lidé, kteří by měli mít nějaké sebevědomí, jsou ukryti ve svých ulitách a zahanbeni lidmi, kteří si to ani neuvědomují. Pokud jste v životě nezažili slova typu -    ,,Ty to nezvládneš´´ máte opravdu krásný život. Na druhou stranu mě tyto slova dokážou pořádně popostrčit dopředu. Už moc let zpátky, ale i teď jsem měla ten problém, že jsem se setkávala s těmi klasickými děvčaty, které si o sobě myslí, že jsou nejlepší a ostatní jsou neschopné. Znala jsem i to, že jsem o sobě slýchávala různé pomluvy a závistivé řeči. Víte co musíte udělat? VZCHOPIT SE! Vzchopit se, protože pokud to neuděláte nikdy se to nezlepší. Najednou zjistily, že se jich nebojím a co myslíte? Ano, trošku to zmírnily! Nechráním jen sebe, ale snažím se chránit i ostatní holky, které nemají tu sílu vzchopit se! Věřte mi, zažila jsem toho hodně. Pokud neuděláte první krok, tak se z této rutiny nikdy nevymotáte! Řekněte co si myslíte! Buďte vidět! Nenechte se kritizovat! buďte sama sebou! Mějte svůj život! A udělejte si ho podle sebe! 


Mějte se krásně a hlavně ......nenechte si ubližovat :) s přáním krásného úterý přeje Karolína :)

You Might Also Like

0 komentářů

Používá technologii služby Blogger.