Slip-on boty

13:59

Zdravím vás lidi!! :) Dnes jsem tady s novým článkem o Slip-on botech. Užijte si článek a mějte se krásně! :) 



SLIP-ON   Boty  /  SLIP-ON   Shoes
Zdravím vás zpátky na našem blogu.
Tentokrát na téma Slip-on boty. Kdo se zajímáte o aktuální módu tak víte, že slip-on boty jsou opravdu skvělý doplněk a hlavně jednoduchý. Doplní jak sportovní tak i elegantní outfit. Já jsem si v poslední době Slip-on boty velmi oblíbila. Pokud jste si všimli, tak mnoho youtuberů a ostatních lidi těmto botám říká Sliponky. Já také. Sliponky nám mohou připomínat jarmilky, které jsem já nosila tak v 1. třídě do tělocviku a tehdy jsem ještě vůbec netušila, že Sliponky budou v módě. Tak a teď už k čemu Sliponky vlastně sladit.

1.     1.  Možnost – Sportovně založená

Pokud jste sportovně založená a nebo prostě jen máte ráda sportovnější oblečení a k nim i boty, tak tyhle jsou přesně pro vás. Slip-on boty sice nejsou vyráběné jako tenisky na běhání ale lepší než podpadky jsou rozhodně. Nejen že jsou boty pohodlné, ale také vypadají ke sportovnímu stylu jako stvořené.
1.    2.   Možnost – Elegance nadevše
Tahle možnost je mi nejblíž. Miluji elegantní módu a vše s ní spojené. Ráda Sliponky nosím k sukním a šatům. Dodají outfitu takovou zvláštní jiskru, která nejen rozzáří outfit, ale rázem i můj úsměv a kupodivu i úsměvy ostatních. Boty mohou být jednoduché k vzorovanějším  věcem, ale také můžeme dokonale jednoduchý (třeba jen jednobarevný) outfit doplnit vzorovanými botkami, které se k nám už dostaly na trh.
1.       Možnost – Boyfriend džíny ….Proč ne ?
Možná jste si všimli, že se do módy vrací takzvané ,,Boyfriend´´ džíny, které si získaly i můj veliký obdiv.            Mohou taktéž posloužit jako sportovní nebo elegantní kalhoty. Cítím se v nich nejen pohodlně, ale také velmi moderně. Kratší střih boyfriend džínů je skvělý, obzvlášt když se na jejich povrchu rozprostírají menší, avšak    krásné rozpárané díry, není nic hezčího než je doladit Sliponkami. Proto si k Boyfriendům často vybírám            zajímavě ozdobené Sliponky.       



S pozdravem Karolína ...... můžete se těšit na další články například o problémech ve škole, a nebo jednoduchý recept pro fit postavu .....:) 













You Might Also Like

0 komentářů

Používá technologii služby Blogger.