Rozhovor s blogerkou/youtuberkou DOMI Novákovou!

15:47


Ahoooj! Vítám Vás u dalšího článku! Dnes z jiného soudku než obvykle! Dnes to bude rozhovor s blogerkou a zároveň i youtuberkou Domi Novák! Podívejte se co prozradila na sebe, svůj blog i YouTube kanál!

Odkaz na její blog zde - http://dominikisek.blog.cz


1) Co tě inspirovalo k tvorbě blogu?

Vím, že jsem vždycky snila mít vlastní webové stránky a to nejlépe zadarmo, tudíž blog.cz byla jasná volba!

2) Kdy sis založila blog?

Tenhle "dominikísek", tuším, v roce 2009 :-)

3) Jaké byly začátky blogování?

Předtím tomu všemu vládl barbie styl a hrozné urážky - takže drsné, ale za to hodně akční.

4) Kolik času věnuješ každému článku?

Řekla bych, že tak hodinku. Teď ale spíše točím. ;)

5) Kde nacházíš inspiraci k článkům? (Místo či nějaký blog?)

Spíš píši o tom, co zažiju. ;)


6) Bylo nějaké 'nejhorší období blogu'? Pokud ano, tak jaké? A jak ses s tím vypořádala?

Ani bych neřekla, pořád se "něco" děje a to se dá brát za dobré období. :)

7) Jak přijímáš kritiku?

Přečtu si ji, zjistím, jestli se z ní dá něco vzít a pokračuji dál v tom, co dělám. ;)

8) Jak bys popsala svůj blog, ale i sebe?

Bláznivý svět bláznivého člověka

9) Čeho bys chtěla s blogem docílit? Nebo už jsi docílil ️a, toho, čeho jsi chtěla?

Nevím proč, ale přijde mi, že blogy postupně odpadávají, dneska skoro nikdo už nic pořádně nečte. (Bohužel?) je momentálně předbíhají vlogová videa, tudíž se nyní všichni orientujeme na tuhle tvorbu. Ale blog mi ROZHODNĚ splnil šíleně moc věcí a zážitků!

10) Podle návštěvnosti na blogu to vypadá, že se ti daří. Už se ti někdy stalo, že by se s tebou chtěl někdo fotit, povídat nebo něco takového?

Jenom jednou v životě se se mnou chtěly dvě kamarádky vyfotit. :D

11) Jak jsi se dostala k natáčení videí na YouTube? Myslíš si, že i videa pomáhají k úspěchu tvého blogu?

Já zkusila své první video na youtube nahrát ve 12ti letech. :D  Teď je mi 20 a až během posledních dvou let jsem to rozjela. Rozhodně jsou videa momentálně úspěšnější než můj blog.

12) Máš nějaký oblíbený blog? Pokud ano, jaký to je?

Blog bohužel nejspíš ne.

13) Co kamarádi? Podporují tě v tom, co děláš?

Hele... jo, podporují. ;)

14) Viděla jsem, že jsi byla na Slavících jako redaktorka. Já jsem video o tom viděla, ale pro ty co to neviděli, popíšeš to jak ses tam vůbec dostala, jak to všechno probíhalo atd.?

Já se tam dostala díky Krásné.cz a jak to probíhalo naleznete v článku i videu. ;)

15) Taky jsem četla, že jsi hrála ve filmu. Co nám k tomu povíš?

Bylo to super! Opět jsem se tam dostala nečekaně a díky mému videu, odkud mne vybrali! Nezapomenutelný zážitek!

16) Čím by ses chtěla v budoucnu stát? Chtěla bys být redaktorkou nebo spíš módní navrhářkou?

Já bych chtěla obojí! :)

17) A poslední otázka co by jsi vzkázala všem svým čtenářům nebo lidem, kteří chtějí založit blog, začít natáčet na YouTube či dostat se tam, kde ses dostala ty?

Já jsem ještě hodně na začátku, takže vůbec není nemožné mě jednoduše předehnat. :D Rozhodně buďte tvůrčí a kreativní!


Děkuji, že sis udělala na mě čas. A gratuluji ke všem úspěchům, které se ti zatím povedly a jen tak dál! Ať se Ti i nadále daří, jak v osobním životě tak i v tom virtuálním.



Doufám, že se článek líbil a těším se na Vás u dalšího článku!

Krásný zbytek dne.
Christine xx



You Might Also Like

2 komentářů

  1. zajímavý rozhovor, blogerku jsem neznala, takže se na ni určitě kouknu:)
    jinak kdyby si měla chvilku, byla bych ráda, kdyby si se podívala na můj blog a stala se třeba i jeho pravidelnou čtenářkou :)
    http://worldbyanett.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuji kouknout! Myslím, že je skvělá! :) dekuji :) určitě se kouknu :))

      Vymazat

Používá technologii služby Blogger.