!!! GIVEAWAY !!!

15:12

Po dlouhé době se opět hlásím s novým článkem. Dnes bychom Vám chtěly poděkovat za prvních 1000 shlédnutí a jako poděkování jsme rozhodla udělat GIVEAWAY! Nebudu zdržovat, pojďme se podívat co proto musíte udělat.


PODMÍNKY SOUTĚŽE!


1) Stát se naším pravidelným čtenářem - povinné
2) Napsat nám do komentářů, co se Vám na blogu líbí, či zda-li náš blog navštěvujete rádi ... Případně co bychom měly změnit - povinné
3) Začít nás sledovat na Ask.fm (nepovinné, ale budou za to plusové body) https://ask.fm/colours_of_life
4) a hlavně prosím napište e-mail, abych věděla, kde Vás mám v případě výhry kontaktovat! :) (odpovím Vám i na komentář, ale jistota je jistota! :-) - povinné

U všech bodu také nezapomeňte napsat, že jste jej splnili! :)

A je to asi vše co pro výhru musíte udělat. :-)

Vyhrát můžete:

1) Houbičky na make-up - Forever 21
2) Korektor - Miss Sporty
3) Lak na nehty - odstín 130 - Miss Sporty
4) Řasenka - Lash Sensational - Maybelline
5) Balzám na rty - H&M

+ malé překvapení :-)





Giveaway bude probíhat do 4.10.2015 23:59. V pondělí 5.10. bude vyhlášen výherce! :)
Hodně štěstí všem! :)
Výherce bude vybrán pomocí stránky random.org. :)

Krásný den. :)
Christine xx. :)

You Might Also Like

9 komentářů

  1. Sleduji jako Lucy Happy
    Já bych nic neměli, tvůj blog se mi líbí takový jaký je :)
    Ask bohužel nemám :/
    Můj mail je lupackapa@seznam.cz

    P.S. kdyby si mělá zájem kouknout na můj blog, tak je to srdceumelce.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře :)
      Nevadí, že nemáš Ask. Platí to jen pro ty, kteří jej mají :)

      Určitě se podívám :)

      Vymazat
  2. GFC : Braylee Dixon
    ASK.FM : Prepáč, ale nemám účet na asku
    Mail : braylee.dixon@gmail.com
    Na blogu som prvá krát a je mi veľmi sympatický (: Asi by som možno privítala viac fotografií, inak sa mi veľmi páči (:

    Steal Her Beauty
    There's An Untold Story...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře :)
      Nevadí, že nemáš Ask. Platí to jen pro ty, kteří jej mají :)

      Dekuji za tvůj názor :) budeme se to snažit zlepšit. :)

      Vymazat
  3. GFC: Lucka Sondová
    Ask nemám :/
    sondova.lucka@gmail.com

    - líbí se mi poměrně design, a popravdě netuším, jak funguje blogspot, ale jdou udělat nějaké rubriky? To už je o přehlednosti. Možná více obrázků, jak píše Braylee, bude to veselejší :)

    OdpovědětVymazat
  4. to je pekná giveaway! :).
    sleujem ťa pod svojim menom, aks účet som si zrušila, pretože mi to nefungovalo... :).
    môj mail je : kejmy.do.it (zavináč) gmail.com.
    tvoj blog je pekný, pekný dizajn, ale videla som ho na veľa blogoch, sama som taký mala... ale inak cítim sa tu veľmi dobre a rada sa stanem novým čitateľom! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi pekná giveaway!
    GFC: Nelly Bellová
    E-mail: nelly1132002@gmail.com
    Na tvojom blogu sa mi veľmi páči vzhľad. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé, krásna Giveaway! Dúfam, že sa pošťastí :)
    Na GFC sledujem ako Dany Čuks, ask tiež sledujem po týmto menom a môj email je danycuks@gmail.com :)
    Čo sa týka blogu, tak mne sa vzhľad nepáči. Videla som rovnaký na xy blogoch a už je to podľa mňa trochu prehnané, že každá druhá blogerka ma takýto vzhľad. Ale inak po obsahovej stránke je blog fajn ^_^

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj :) Tvůj blog jsem našla před chvílí a teprve ho poznávám, a proto ho hned takhle nemůžu soudit, takže bych ti stěží odpověděla na tuto otázku, ale zatím se mi líbí Jinak sledování máš tady na blogu, i na asku. Email, na který mě můžeš kontaktovat je tereza.dlouha01@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.