Mé zlepšování angličtiny?/ How to be better in English?

19:07

Ahoj! Dnešní článek nebude mít nic společného s módu ani kosmetikou, ale budou to spíš rady a tipy.
Jak už jste si mohli přečíst v mém úvodním článku, ráda bych se naučila perfektně anglicky. Možná by se vám v budoucnu mohlo hodit pár typů, které Vám mohou pomoct, a které mě osobně, myslím si, hodně pomohly.
Na internetu se můžete dočíst mnoho věcí, jako například, že nejlepší je odcestovat do zahraničí a komunikovat tam či komunikace s rodilým mluvčím. Ale z vlastní zkušenosti můžu říct, že snažit se komunikovat v zahraničí je tisíckrát lepší než mluvit s rodilým mluvčím, který bydlí v Česku.
Ale né každý má šanci odcestovat do zahraničí či zajistit si rodilého mluvčího, ať už kvůli finanční situaci či nějakým zdravotním problémům, které nedovolují cestovat. Takže pokud nemáte šanci vyzkoušet tyto metody, nezoufejte! Můžete vyzkoušet metody, které opravdu pomáhají, tedy alespoň mě pomohly, a jsou zdarma!
 1 .       Snažte se mluvit kdykoli máte šanci!

2.       Nestyďte se! Stydíte se mluvit například ve škole, protože se bojíte, že se Vám vysmějí,  že jste něco řekli špatně? NEBOJTE SE! Mluvte! I kdyby to znamenalo, že máte mluvit špatně! Učitel Vás nebude opravovat kvůli tomu, aby vás zesměšnil, ale aby Vám pomohl zlepšit se!

3.        Dbejte na rady učitele! Protože on Vám pomůže, i když Vám to bude někdy připadat, že Vás nemá rád, když po Vás začne křičet, ale  on to myslí dobře! Chce Vám pomoct!

4.        Dělejte si poznámky! Možná si říkáte, že je to nesmysl, ale není! Pomůže to, opravdu! Když budete dávat pozor a dělat si poznámky, které učitel napíše, ale řekne, že si je psát nemusíte, napište si je! Někdy v budoucnu se vám určitě budou hodit. Mě osobně to pomohlo! Psát si poznámky, nová slova a pomůcky opravdu pomáhají!

 5.     Filmy a seriály! Myslím, že toto je věc, která také opravdu, ale hodně pomůže! Myslím, že většina z Vás zná Pretty Little Liars. Já jsem začala sledovat tento seriál. Má prozatím 5 dokončených sérií a šestá právě teď vychází. Každá řada má asi 22-24 dílů. Chtěla jsem shlédnout všechny díly v angličtině, ale jelikož Prima Love vysílala tento seriál, tak jsem se musela dívat na skoro dvě série v češtině. Ale další dvě řady jsem shlédla jen s českými titulky a poslední řadu jsem shlédla bez titulků, čistě jen v angličtině a myslím, že se projevilo zlepšení!
ALE!!! Mnoho lidí se dívá na filmy/seriály v angličtině s českými titulky, ale zlepšení nepřichází! Kde je problém? Pokud koukáte  na film či seriál s titulky je 95% šance, že vnímáte hlavně titulky a nesoustředíte se na to, co herci říkají! A zde je ten problém!!! Proto doporučuji dívat se na filmy/ seriály bez titulků a vnímat to co říkají! Možná neporozumíte všemu, ale to pochopíte z kontextu a je to sto krát lepší než titulky!

 TAKŽE SLEDUJTE FILMY NEBO SERIÁLY V ANGLIČTINĚ, ALE BEZ TITULKŮ!

 Typů je mnoho, ale toto jsou asi ty, které mě osobně pomohly nejvíc!
Nebojte se mluvit, dělejte si poznámky, sledujte filmy, seriály.

 Doufám, že se Vám článek líbil a že si z něj něco vezmete!
Těším se na komentáře, zda-li i Vám to pomohlo!

Krásný večer!
Christine xx
  

You Might Also Like

0 komentářů

Používá technologii služby Blogger.