Primark

9:34

Ahoj!
V dnešním článku bych se chtěla rozpovídat o obchodě, který určitě všichni známe! Ano, je to Primark!
Zaměřím se na cenu, dostupnost a kvalitu.

Dostupnost

Takže první věc, kterou asi začnu je dostupnost. Pro nás Čechy je asi nejbližší je Primark ve Vídní a Drážďanech. Abych se přiznala, tak ani jeden z dvou zmíněných obchodů jsem ještě nenavštívila. Ale byla jsem v Primarku v Gloucesteru. Tam jsme si toho koupily hodně. Nebo můžete posoudit zde.




Poté jsme navštívili ještě Primark v Oxfordu, který měl dvě patra a my jsme na to měli asi 15 minut. Kdo jste v Primarku byli, tak víte, jak velký obvykle je. Kdo ne, tak Vám můžu říct, že je obvykle opravdu obrovský. Takže 15 minut na obchod, který je velký (dohromady dvě patra) asi jako Tesco tady u nás, je nemožné stihnout projít všechno. My jsme "prošli" jedno patro, koukli jsme se na pár věcí, vyzkoušeli si je, šli jsme zaplatit a pak jsme museli jít zase zpátky na místo srazu. Takže pokud se chystáte na nákupy do Primarku, doporučuji si na něj vyhradit minimálně dvě hodiny!

Cena


Myslím si, že cenově je dostupný pro každého. Ano, něco je levnější, něco dražší, ale myslím, že každý si vybere.
Tričko za přibližně 3£ (110 Kč přibližně.) ALE! I zde najdete dražší věci. Neznamená, že jsem napsala, že tričko stojí 110 Kč, takže půjdete a když tam triko za 110 Kč mít nebudou, tak mi hned napíšete, že jsem vám lhala! Protože já to tričko opravdu za tolik mám! 
A od ceny se dostáváme ke kvalitě.

Kvalita

Kvalita? Toť otázka. Každý to může vidět jinak, takže to neberte úplně tak, že já jsem to tak napsala, takže to tak je u všeho! Není! Některé věci jsou podle mě kvalitní, některé však ne. Mám trička, která stále vypadají jako nová, ale mám i takové, která už jsou "zničená" tím myslím, že "zešulkovatěly" (??? nevím jak je to spisovně).

Doufám, že se článek alespoň trošku líbil a že Vám něčem pomůže. 
Za jakýkoli komentář budu moc ráda. A moc se omlouváme za několika denní neaktivitu, ale uzavírali se známky a my jsme chtěli co nejvíc ještě spravit.

Krásný den.
Christine xx

You Might Also Like

0 komentářů

Používá technologii služby Blogger.