Nervozita !!!

19:42

Krásnou pozdní neděli přeji...:-)

Dnes bych se chtěla podělit o mé ne moc příjemné téma. Nervozita ....
Jsem typ člověka, který se stresuje i z naprosté maličkosti, ale samozřejmě i z velkých a zásadních věcí. Ze školy, rodinných vztahů nebo mé budoucnosti. Téměř závidím lidem, kteří dokážou být klidní i v naprosto stresujícím okamžiku. No, pro mne je stresující jen klasická písemná práce ve škole nebo jen popovídat si s klukem, který se mi líbí. Často právě kvůli nervozitě dělám zbytečné chyby a jsem naprosto ve všem nesoustředěná. Proto možná trávím nejvíce času sezením doma, se zapálenou svící, plápolající vedle mé aktuálně rozečtené knihy, zatímco se v mé hlavě prodírají téměř nedosažitelné sny. Věřte nebo ne, ale hlavním faktorem, který mě stresuje jsou lidé. Je jich všude moc a i když se může zdát, že jsou někteří víc díky své oblíbenosti, a nebo atraktivnímu vzhledu, není to tak. Znám mnoho lidí, kteří právě svou dokonalost velmi patřičně střeží uvnitř a navenek jsou ukryti ve svých ulitách a matou svou tichostí. Já jsem něco mezi nimi. Ovšem svou tichost se snažím čím dál tím víc zmenšovat, protože si myslím, že právě v mládí by měl člověk projevovat své názory a rozhodovat o své budoucnosti. Každý má svůj sen... já dostat se na Gymnázium a udělat maturitu, a poté se přihlásit na právní fakultu. Člověk si může splnit sen a dělat co ho baví, když si zatím ovšem jde. A když člověk dospěje, oblékne si kostým života, který si vybral. A nervozita, stres, nejistota Vám nesmí bránit v cestě. Pro můj život jsou tedy nezbytné samotné chvíle v mém pokoji, kdy preferuji šálek černého čaje s mlékem a mou oblíbenou hudbu, ve které se nervozity za celý den zbavím :D. Jelikož tento rok jdu do 9. ročníku, bude pro mne vše rozhodující a tudíž té nervozity budu muset snést víc. Máte podobný problém ? Nebo jsem sama ?



S mými chvějícími se prsty od stresu, přeji krásný večer. :D
Karolína

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Hele já jdu do prváku na gympl na úplně novou školu, mezi úplně nové lidi a musím říct že nejsem vůbec nervózní- a to jsem přitom úplně jako ty, nervuju se kvůli všemu :) Nějak jsem v klidu :) A devítka je v pohodě- učení se dá zmáknout, většinou jsme opakovali kvůli přijímačkám a samotný přijímačky pak dali všichni i ti největší paka co se na to vykašlali :D Jsem si jistá, že ty to všechno zvládneš, a splníš si svoje sny. Máš na to <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. DĚKUJI !!!!! :3 Ani netušíš, jak mi to zvedlo náladu... :-)

      Vymazat
  2. Ahoj, dřív jsem byla úplně stejná jako ty. :) Nervózní, nesvá ve velké společnosti, nejistá, nestála jsem si za svými názory. Postupem času jsem si ale začala věřit více, hodila jsem za hlavu stydlivost a více jsem se otevřela světu. Je to jednodušší, než se zdá, a věřím, že to taky zvládneš.
    (Myslím, že můj článek je podobné tématiky jako ten tvůj a mohl by ti pomoct. Budu ráda, když si ho přečteš a zanecháš svůj názor. http://tempestivitas.blogspot.cz/2015/08/sebevedomi-klic-k-uspechu.html :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velmi ti děkuji ....Ten článek je úžasný a hned po přečtení se cítím lépe :-) ...Pomohl!! Děkuji :-)

      Vymazat
  3. Ja som 9. ročník preskočila :D Ale mala som prímačky a na konci prváku sme mali skúšky z B2 (maturita z angličtiny na gymply) - ale dala som to. Bola som hrozne vyklepaná. Predsa len dvadsať min rozprávat v anj na učiteľmi určenú tému...
    Ja si ale vždy poviem, že prečo by som to nemala zvládnuť? Veď to zvládlo milión ďalších ľudí... to mi vždy nejak tak pomôže, keď si uvedomím, že ma čakajú aj horšie skúšky :D

    http://booklovers-world.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to gratuluji... :) Já v Aj moc dobrá nejsem .... a to mě nejvíc trápí :/ .... Děkuji za komentář !!!

    OdpovědětVymazat
  5. Řekla bych, že tahle nervozita patří asi k věku.. V tvém věku jsem měla stejný problém, ale postupem času se to trochu zlepšilo. Asi je to i dost o osobnosti a sebevědomí. Časem si najdeš lidi, před kterými nebudeš tolik nervózní a i to ti dost pomůže s nervozitou při jednání s ostatními lidmi:) hlavně to, že jsi tichá a klidná neber jako mínus, každý je nějaký a věř mi, že spousta těch hlučných si přeje čas od času tolik nemluvit a neprojevovat se.
    A angličtiny se neboj! Koukej na anglické filmy v originále s anglickými titulkami, čti v aj, najdi si někde kamaráda nebo kamarádku třeba z británie, pište si, volejte přes skype. To pomůže víc než hodiny ve škole :)

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji moc !!! ....asi to patří k věku... každopádně s filmy začínám a rozhodně mám k angličtině a Británii nějak tak blízko :-) Jinak moc děkuji za podporu a rady :)

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.