Vaše názory? Giveaway! + Vaše tipy!

9:30

Krásné pondělní ráno! :-) Je zde další článek.


Dnes bude krátký, ale opravdu chci vědět vaše názory! :-) Rozhodla jsem se že udělám GIVEAWAY! Ale nevím, co by jste odcenili nejvíce, proto bych chtěla vědět váš názor na to, co by jste v Giveaway uvítali! Může to být knížka, kosmetický přípravek popřípadě i nějaké oblečení, prostě cokoliv co by jste chtěli. Můžete mi třeba napsat i konkrétní přípravek o který by jste měli zájem. Zajímá mě, co by jste nejvíce uvítali! :-)
Vím, že na toto bych se neměla ptát, ale chci do toho dát od každého něco! :-) A hlavně se chci zavděčit každému! :-) Takže určitě mi napište co by jste uvítali v první Giveaway! :-)
Těším se na vaše nápady! :-)


A také... Začátek nového školního roku se neúprosně blíží, (Nechci to nikomu připomínat, ale znáte to...) takže bych také s radostí uvítala nějaké vaše tipy. Jdu do 9.ročníku a jelikož je to můj poslední ročník, chci si ho užít naplno! ;-) Pokud máte jakékoli tipy, jak si zpříjemnit sezení 7 hodin v lavici určitě mi je zde také napište! :-)) Ať už jde o zdobení sešitů či cokoliv jiného budu ráda za každý tip! :-)

Také se ještě tento týden můžete těšit na první část mé dovolené z Rakouska! :-) A věřte, že se máte opravdu na co těšit! :-)

Toto je pro dnešek vše. Já jdu nyní spát protože je 0:23. Těším se na všechny vaše komentáře, ať už okolo Giveaway nebo okolo tipů do školy! :-) Jelikož článek bude vydán ráno (:DDD) tak Vám mohu popřát

Krásný zbytek pondělí! :-)
Christine xx.

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Tak si svůj poslední rok na základní škole užij! Mě to přijde jako včera, co jsem to oplakávala a litovala, že jsem si to víc neužila :) A letos jdu zas do posledního ročníku na střední, ačkoliv to oplakávat určitě nebudu :D

    A k té giveaway, myslím, že by měla být tak trochu o tobě - co ty máš ráda, takže nějaké věci, které oslovily tebe :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :-)

      Mám pár typů, ale chtěla jsem vědět i názory ostatních tak uvidíme co z toho nakonec výjde! :-)

      Vymazat
  2. Posledný rok si poriadne uži

    Oblečenie :) alebo nejakú poukážku (tou nikdy nič nepokazíš)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) ale věci co budou v Giveaway uz jsou nachystané a oblečeni tam není, jelikož nechci kupovat neco, kdyz nevim, jestli se to bude líbit a sedět. :) :-/

      Vymazat
  3. Myslím že to je super napad a už se těším! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také si myslím :-) určitě máš na co! :-) Giveaway dorazí na blog každou chvílí, čekáme na prvních 1000 zhlednutí a jako poděkování bude Giveaway :-) určitě se máš na co těšit! :-)

      Vymazat

Používá technologii služby Blogger.