Recenze: Sally Hansen - Miracle Cure

13:33

Ahoj. Je tady další článek, dnes je tady pouze krátký článek o laku Sally Hansen – Miracle Cure. Opravdu se omlouvám, že článek je krátký a foto není mé, ale bohužel nejsem doma a lak s sebou nemám takže jej nemohu vyfotit. Snad mě pochopíte.

Myslím, že laky Sally Hasnen jsou nyní velkým hitem. Já bohužel nemám ‚celou kolekci‘ laků od Sally Hansen. Mám pouze jeden a to Miracle Cure. 

Je to lak na nehty od Sally Hansen, který by měl posilovat problematické nehty. Měl by nehty vyživovat a napomoci, aby byly zdravější.








Měl by se používat každý druhý den. Když jsem si jej koupila, tak jsem ho asi 2 týdny používala pravidelně a mohu říct, že je to asi první lak, který mi opravdu pomohl. Já totiž trpím strašným třepením nehtů, a toto byl opravdu první lak, který mi pomohl a díky němu se mé nehty alespoň trošku zlepšili! Nemohu říct, že po použití tohoto laku už se mé nehty nikdy netřepily, ale na nějaký čas mi pomohl.
Poté už jsem ho tak pravidelně nepoužívala. Použila jsem jej například jen dvakrát týdně. Bylo to malilinko lepší, ale to bylo samozřejmě pochopitelné, jelikož když jej neužíváte pravidelně, není se čemu divit.
Pokud bych měla lak hodnotit hvězdičkami, tak bych zvolila 4 hvězdičky.

Toto je pro dnešek opravdu vše. Ještě jednou se omlouvám, ale snad mě chápete. Já už nyní vyrážím do vedlejšího města, prohlédnout si památky, ale nakouknout i do obchodů. Až se vrátím domů určitě se můžete těšit na fotografie a povídání o tom co jsem prožila a jaké to tady bylo!

Krásný zbytek dne.
Christine xx.

You Might Also Like

0 komentářů

Používá technologii služby Blogger.